پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
کد خبر: 1173733
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: شهید هنیه، تمام زندگانی خود را در مسیر آزادی قدس شریف از چنگال گرگ‌های کودک‌کشِ اسرائیلی، مصروف داشت و در این راه، نه تنها از بستگان و فرزندان، بلکه از جان خویش گذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی شهادت رهبر شجاع مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در سحرگاه سالروز شهادت اسوه آزادگان حضرت امام زین العابدین(ع)، خبر شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ جبهه مقاومت فلسطین، جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه قلب ملّت ایران را به درد آورد و آزادگان بیدار را عزادار کرد.

رژیم صهیونیستی و جنایتکار اسرائیل دستان کثیف خویش را به خون پاک این شهید مظلوم و میهمان عزیز جمهوری اسلامی آلوده ساخت و با این اقدام نابخردانه، زمینه خشم و انتقام جبهه مقاومت را فراهم نمود و با این تجاوز وحشیانه به حریم جمهوری اسلامی زمینه انتقام سخت ایران سربلند را فراهم آورد.

آن شهیدِ سعید، تمام زندگانی خود را در مسیر آزادی قدس شریف از چنگال گرگ‌های کودک‌کشِ اسرائیلی، مصروف داشت و در این راه، نه تنها از بستگان و فرزندان، بلکه از جان خویش گذشت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده فلسطینی به رهبر عزیز انقلاب، جبهه سرافراز مقاومت، همرزمان و نیز بازماندگان ایشان، حشر با انبیاء، اولیا و صالحان را از درگاه خداوند متعال برای ایشان مسئلت می‌نمایم و امیدوارم با انتقام و خون‌خواهیِ زودهنگام از خون این سرو مقاومت، زمینه‌ آزادی قدس شریف فراهم گردد.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha